Kris Hendrickx

Gemeenteraadslid

Hij is een echte allrounder en maakt intensief deel uit van het Hoegaardse verenigingsleven: je vindt hem onder meer terug in ’t Paenhuys, bij de Holle Wegenjogging, op het dorpsfeest te Outgaarden en bij de verbouwing van het Parochiecentrum.

Kris zijn ambities voor Hoegaarden zijn erg concreet. Ze zijn groen en ze zijn warm: zonnepanelen op het dak van de sporthal bijvoorbeeld opdat de Holle Wegen Joggers een warme (en groene!) douche kunnen nemen. Of een ontmoetingscentrum in de pastorie in Outgaarden. Het is één van zijn strijdpunten. Outgaarden en de andere deelgemeenten mogen geen slaapdorpen worden.

Kris is als full time fietser ervaringsdeskundige op vlak van fietsveiligheid. De nieuwe fietspaden richting Goetsenhoven, daar kijkt Kris erg naar uit.

Een ontmoeting met Kris, die vergeet je nooit. Een ontmoeting met Kris maakt je gelukkig. Hij blijft ons en u jaar na jaar aangenaam verrassen. Een vaste waarde in ons team.

Een warm hart, een helpende hand en heel veel gezond verstand.