Het bestuur van CD&V Hoegaarden nodigt je uit om samen met haar bestuursleden en mandatarissen mee te gaan fietsen. Iedereen mag mee. Het zijn gezamenlijke zomertochtjes van ongeveer 15 à 20 km in eigen dorp.

Wanneer : de data kom je te weten via deze website en onze facebookpagina.   De start is alleszins op een zondag om half 10. Voor wie : voor iedereen die graag samen met onze mandatarissen en bestuursleden eens de weg opgaat.

Het tempo is rustig. Er is tijd voor gesprek en genieten van de omgeving. Je kunt aan onze bestuursleden vragen stellen rond de realisaties of tips geven voor dingen die je onderweg ziet. Op het einde van de rit biedt CD&V Hoegaarden u een glaasje aan in een van onze dorpscafés.  Niet-fietsers zijn natuurlijk welkom voor alleen het glaasje of aanmoediging bij de start.

Willy Lambrechts: "Fietsen is een rode draad in ons programma. Fietsen kan zowel functioneel zijn (als verplaatsingsalternatief voor de auto) als recreatief. Onze zomerfietstochten in eigen dorp zijn recreatief bedoeld. We genieten van het landschap en van elkaar. Iedereen is welkom."

Enkele begeleiders waren vorige zondag op verkenning. Zie de foto in Hauthem: ze rusten uit op een van de pasgeplaatste rustbanken overal in de deelgemeenten. Vlnr: Marleen Lefevre, Joy Robrechts, Mike Dehaes, Filip Havet, George Stienlet, Stef Puttemans, Willy Lambrechts.