De komende dagen krijg je huis aan huis een folder die inzicht biedt in de werking van het provinciebestuur in onze regio.

De jongste jaren was onze gedeputeerde Monique Swinnen regelmatig op bezoek in Hoegaarden in verband met concrete realisaties waarvan we genieten. Denk aan de waterbeheersing, erosiebestrijding, culturele uitstraling, toeristische promotie,… De bijstand gaat van kinderopvang in De Polder tot de opvang van senioren in het Kado.

De provinciale gedeputeerden financierden mee het grote fietspadenproject aan de Waversesteenweg en bereiden mee de realisatie voor van de fietsverbinding naar Outgaarden. De klimaatmobiel kwam al langs.

De Tuinen hebben menig kind groen vingers bezorgd. De bloesemtochten van de jongste weken gaan nooit uit ons geheugen weg dankzij de uitkijktoren nabij Hoksem.

Wij willen allemaal vooruit !

CD&V-leden kregen ondertussen de modellijst van CD&V voor de provincieraadsverkiezingen in de bus. Daarover brengen ze hun stem uit de komende weken. Monique Swinnen (vierde van links op de foto) voert de lijst aan met op de tweede plaats ons provincieraadslid Marc Wijnants. Op zes staat onze jonge naar Landen uitgeweken dorpsgenote Lore Fourie.

Deze folder werd onder andere gebust in Meldert door onze ploeg met vlnr Stef Puttemans, Filip Havet, Gerti Druyts, Lynn Minnot, Lieve Meulemans;

Meer info