07. Wij helpen u graag verder

CD&V Hoegaarden zal nog meer inzetten op communicatie met de burgers via het internet en de sociale media, infobladen, buurtbabbels met het gemeentebestuur.... Voor dringende communicatie zal er geëxperimenteerd worden met de nieuwste kanalen zoals bijvoorbeeld ‘Whatsapp’.

Bij een recente doorlichting bleek onze gemeentelijke website aan de top van Vlaams-Brabant te staan. Op bepaalde momenten had de facebookpagina van de gemeente Hoegaarden zelfs grote steden ingehaald op vlak van interactie.

Opdat iedereen gebruik kan maken van het internet, zal CD&V Hoegaarden inzetten op meer openbare WIFI-spots én vorming in de bib voor ‘digibeten’, mensen die nog geen digitale vaardigheden hebben.

Iedereen is steeds welkom op het gemeentehuis voor een persoonlijke service aan het loket. Om de burgers nog beter te dienen, ijveren we naar een beleid om zoveel mogelijk op afspraak te werken

CD&V is ook fier op de relatief recente initiatieven om nieuwe inwoners te verwelkomen.µ

Ze krijgen een welkomstpakket en worden uitgenodigd om de mooie plekjes van de gemeente te ontdekken via ons toeristisch programma ‘Start to Hoegaarden’. Zij kunnen ook via de toeristische dienst een gratis ‘greeter’ (gids) boeken. Samen vooruit naar een Hoegaarden voor iedereen!

Welkom bij CD&V. Onze websites maken gebruik van cookies om jouw gebruikservaring te optimaliseren. Lees onze Cookie Policy voor meer informatie. Ons cookiebeleid en deze voorkeuren gelden voor alle CD&V-websites. Door op 'Akkoord' te klikken, ga je akkoord met de geselecteerde cookies.