CD&V heeft de voorbije jaren intens ingezet op samenhorigheid en levenskwaliteit.

De heropleving van wijkfeesten maakte daar deel van uit, naast de uitbouw van voorzieningen voor jeugd, cultuur en sport. Daarmee is een basis gelegd voor sterke dorpsgemeenschappen, waarop vrijwilligers, particulier en in organisaties, kunnen verder bouwen.

Zo konden we het voorbije driedaagse weekend topmomenten beleven in de levendige deelgemeente Meldert. Onze mandatarissen waren bij verschillende evenementen mee aan de slag en/of betrokken bij de voorbereiding. Wie zag je rijden met de bezemwagen? Wie schepte op voor het ontbijt? Wie maakte de video? Wie fietste zich de ziel uit het lijf voor een Ermelinneke?

@Foto: Aan het ontbijt: o.a. Jos Cauwberghs en Marleen Lefevre.

@FotoTom Groeseneken ontvangt de cultuurvrienden uit Moergestel

@Foto: Lynn Minnot aan het ontbijtbuffet.

@Foto: Stefan Puttemans aan de kassa.

@Foto: Met Hans Decoster, Jean-Pierre Taverniers, Joy Roberts en Jos Cauwberghs.

@Foto: In de processie van links naar rechts: Filip Havet, Marleen Lefevre, Jean-Pierre Taverniers, Hans Decoster, Jos Cauwberghs, Tom Groeseneken.

@Foto: Op het terras met Marleen Lefevre, Conny Gevens, Lynn Minnot.

@Header: van links naar rechts:  Tom Groeseneken, Jos Cauwberghs, Marleen Lefevre, Lynn Minnot, Conny Gevens, Willy Lambrechts, Jean-Pierre Taverniers, Joy Roberts, Berlinde Matthijs, Hans Decoster.

Alle Sfeerbeelden   met dank aan Ann Raymaekers