Leden van CD&V kunnen op woensdag 27 juni, tussen 20.00 en 21.00 u, deelnemen aan de poll over de basislijst voor de komende gemeenteraadsverkiezingen.

Ze zijn welkom in café Brem aan de Stoopkensstraat voor een kennismaking.

Om 20u30 stellen de kandidaten, onder lijstrekker burgemeester Jean-Pierre Taverniers, zich kort voor. Er is gezorgd voor een hapje en een drankje. Wie er niet bij kan zijn mag volmacht geven aan derden. Het vereiste formulier daarvoor is per brief overgemaakt. Let wel, er is per woonplaats één brief bezorgd voor alle gezinsleden samen. De pollverrichtingen staan onder de leiding van het arrondissementeel bestuur.

Kandidaten te gast in Meldert: van links naar rechts:  Tom Groeseneken, Jos Cauwberghs, Marleen Lefevre, Lynn Minnot, Conny Gevens, Willy Lambrechts, Jean-Pierre Taverniers, Joy Roberts, Mies Matthijs, Hans Decoster.

Op de foto enkele kandidaten en de vriendenkring: Filip Havet, Marc Rimanque, Jos Cauwberghs, Marleen Lefevre, Kris Hendrickx, Mies Matthijs,  Joy Roberts, Jean-Pierre Taverniers, Stefke Puttemans, Conny Gevens, Evelien Janssens, Willy Lambrechts, Joris Verbaeten, Tom Groeseneken.