Afgelopen weekend genoten we met meer dan 500 mensen van een prachtige dag in en rond het voetbalcomplex van OH Leuven. Onze minister Koen Geens organiseerde er zijn midzomerfeestje. Een dag met vrienden, collega's en familie om ons heen. Het weer was prachtig, maar voor de warmte zorgden jullie ook grotendeels zelf.

Koen Geens: "Bedankt voor uw aanwezigheid, uw steun en uw enthousiasme. Als het Midzomerfeest één ding duidelijk maakte, is het wel dat we samen een heel sterk team vormen. Na het buffet mocht ik de provinciale lijsttrekkers Monique Swinnen en Tom Dehaene op het podium verwelkomen en was ik verheugd om onze voorzitter en mijn collega's uit de Federale, Vlaamse en Europese regering te ontvangen.

Het deed ons allen deugd dat zij onze sterke Vlaams-Brabantse ploeg kwamen steunen. We zijn klaar voor de provinciale en lokale verkiezingen in oktober. Met veel enthousiasme, kennis van de regio en haar steden en gemeenten en beleidservaring trekken we naar de kiezer. Als iedereen zo vastberaden is als op de rodeo, dan komt het zéker goed.”

@Foto1 : Onze lijsttrekker Jean-Pierre Taverniers bij Koen Geens. (© Liliane Ons)

©Foto 2: Aan tafel de supportersteams Havet, Lefevre, Puttemans , Taverniers.