Wij droegen ons steentje bij aan het welslagen van de 27ste Holle Wegen Jogging en waren er ook bij op de nieuwjaarsreceptie vrijdag jongstleden. Michel Evers en Filip Havet voerden er het woord. De jogging blijft een van de topevenementen in de gemeente. Hij draagt bij tot het sportieve leven en tegelijk laat het buitenstaanders kennismaken met onze wegen en landschappen. Dat in het prijzenpakket ook steeds iets van onze brouwers zit, is mooi meegenomen ter promotie van „Hoegaarden bierdorp”. De organisatoren stammen uit de opeenvolgende generaties uit de jeugdhuizen Paenhuys en de Klup samen. De trainingen vatten wekelijks om beurt aan in de beide lokalen.

Op de groepsfoto met medewerkers ziet u ook onze schiepen van Sport Filip Havet, samen met de collegaschepenen Marleen Lefevre en Tom Groeseneken. U ziet ook onder andere Stef Puttemans en Joris Verbaeten.Ons raadslid Kris Hendrickx (foto 2) zag je intussen in de zaal de flessen tellen. Volgende editie: 15 september 2018.

(Foto’s  @Stef Puttemans)